استقبال بی نظیر فعالان صنعت ساختمان از غرفه «ایستا»/ ارائه مشاوره به ببیش از 200 مراجعه کننده

امید شهیدی در گفتگو با روابط عمومی شرکت، استقبال گسترده فعالان اقتصادی و شرکت های تولیدی از بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان را نشان از ظرفیت های فعال این بخش دانست و اظهار کرد: طی چهار روز برگزاری نمایشگاه شاهد حضور گسترده مراجعه کنندگان و استقبال خوب غرفه داران بودیم که نشان می دهد ظرفیت های این بخش اگر مورد توجه قرار گیرد پتانسل لازم را برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور خواهد داشت.

رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی توسعه ساختمان و سازه های فولادی ایستا با بیان این که مراجعه کنندگان بسیاری از غرفه این شرکت در نمایشگاه بازدید کردند، گفت: از همان دقایق ابتدایی افتتاح نمایشگاه فعالان اقتصادی در بخش های مختلف همچون ساختمانی، صنعتی و بازرگانی وارد نمایشگاه شدند و از سالن های مختلف و غرفه شرکت ایستا بازدید کردند.

وی با یادآوری اینکه پیش از نمایشگاه تدابیر لازم برای استقبال و راهنمایی مراجعه کنندگان دیده شده بود، افزود: کارشناسان شرکت طی این چهار روز به صورت مستمر در غرفه حضور داشتند و درباره طراحی، ساخت و اجرای سازه های فولادی در بخش صنعتی و ساختمانی، بازدیدکنندگان از غرفه را راهنمایی کردند.

شهیدی از ارائه مشاوره به بیش از 200 نفر و حضور بیش از 500 نفر طی چهار روز در غرفه شرکت خبرداد و گفت: علاوه بر هم وطنان ما از نقاط مختلف کشور، بازرگانان و فعالان ساختمانی کشورهایی همچون عمان، امارات، عراق، قزاقستان و چین از در غرفه حضور داشتند و درباره پروژه های خود مشاوره دریافت کردند.

شهیدی حضور مدیران دولتی و حاکمیتی را نقطه قوت دیگر این رویداد دانست و گفت: حضور کمیسیون عمران مجلس، وزیر راه و شهرسازی، معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیران بانک های عامل در توسعه صنعت ساختمان و همچنین روسای انجمن های تخصص این صنعت این نوید را داد که با تعامل بیشتر می توان فرصت های بهتری برای پیشرفت کشور فراهم کرد.

وی حمایت دولت و حاکمیت از صنعت ساختمان را عاملی برای بهبود اقتصاد کشور دانست و گفت: این صنعت تاثیر بسیاری در اشتغال و تولید ناخالص ملی دارد و امیدوارم با حمایت دولت شاهد بالفعل شدن این ظرفیتها باشیم.

شهیدی یادآور شد: خوش بختانه هم نماینده های مجلس شورای اسلامی و هم نماینده وزارت راه و شهرسازی با حضور در غرفه ایستا بر حمایت از بخش خصوصی در توسعه کشور تاکید داشتند و درحال برنامه ریزی برای هم افزایی بیشتر هستند.