سازه های صنعتی

تولیدات حرفه ای با تیم متخصص

سازه صنعتی یکی از مقاوم ترین و کاربردی ترین سازه های فلزی در جهان است که در حوزه های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. سازه‌هایی چون سوله کارخانه‌ها، سالن‌های بزرگ وسایل صنعتی، کارگاه‌های صنعتی،سازه های صنایع پتروشیمی و نفت و گاز ،سازه های صنایع سیمان ، برج تولید خوراک دام و طیور و ... قسمتی از کاربردهای سازه‌های فلزی هستند که به آن‌ها سوله صنعتی می‌گویند.
پس از فرآیندهای برشکاری، مونتاژ و جوش اولیه، مونتاژ نهایی ،جوش نهایی، فرآیند های سندبلاست و رنگ‌آمیزی روی سازه فلزی اجرا می‌شود و بعد از تأیید کنترل کیفیت رنگ، توسط شرکت‌های تولیدکننده به محل نصب برده می‌شوند، جایی که طراح سازه از قبل نقشه و طرح سازه را آماده و پیاده کرده است. ساخت سازه‌های صنعتی معمولاً به دو صورت سازه فلزی جوشی و یا سازه فلزی پیچ‌ومهره ای انجام می‌شود.

افراد متخصص

در تیم طراحی و اجرای شرکت ایستا متخصصین مختلفی حضور دارند که براساس خط مشی و چشم انداز شرکت، حرفه ای بودن را یکی از شاخص های مهم خود می دانند.

استانداردهای فنی

شرکت ما تلاش کرده با بهره گیری از تیم و تولیدات حرفه ای تمام استانداردهای کیفی و کمی مورد نیاز در صنعت سازه های فولادی را کسب کند.