حضور شرکت ایستا در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت سازه های فولادی ایستا، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان از تاریخ 12 الی 15 مرداد سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه های بین المللی تخصصی فرصت مناسبی برای انتقال تجربه، آشنایی با شرکت ها و محصولات جدید و همچنین توسعه شبکه تجاری واحدهای تولیدی است و شرکت مهندسی توسعه ساختمان و سازه های فولادی ایستا به عنوان فعال صنعت ساختمان با پیشینه فعالیت حدود 4 دهه در استان گلستان، خراسان و تهران این افتخار را دارد تا در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور داشته باشد.

طبق برنامه ریزی انجام شده در این نمایشگاه ظرفیت های شرکت شامل تولید کننده و صادرکننده برتر اسکلت فلزی صنعتی، انبوه ساز ساختمان و پیمانکار رتبه یک ابنیه برای بازدیدگان معرفی خواهد شد.

از دست اندارکاران و فعالان صنایع مرتبط با صنعت ساختمان دعوت می شود تا با حضور در نمایشگاه بین المللی تهران از غرفه شرکت مهندسی توسعه ساختمان و سازه های فولادی ایستا واقع در سالن 41 نمایشگاه بازدید کرده و از فرصت مغتنم نمایشگاه برای توسعه فعالیت های اقتصادی طرفین بهره برداری اثربخش صورت پذیرد.

ایستا

زمان بازدید 12 الی 15 مرداد ساعت 8 صبح الی 15